Garanti süresi fatura tarihinden itibaren 24 aydır ve ürünlerin malzeme, işçilik ve üretim hatalarını kapsar.
Garanti ve satış sonrası hizmetlerimizin verilebilmesi için ön şart “İşletmeye Alma Hizmeti”nin ilgili yönetmeliğimizde tariflenen prosedüre uygun olarak gerçekleştirilmiş olmasıdır.
Garanti kapsamında bulunan arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemin tesbiti ve değiştirilecek parçaların saptanması yetki ve sorumluluğu firmamıza aittir.
Arızanın giderilmesi işlemi ürünün bulunduğu yerde veya yetkili servis kuruluşlarımızda yapılabilir. Garanti hizmetinin verileceği yer, zaman ve yöntem ile ilgili olarak müşterimize danışırız ve onayını alırız.
Müşterilerimiz, garanti hizmetlerini öncelikle ürünlerinin “İşletmeye Alma Hizmetini” gerçekleştirmiş olan kuruluşumuzdan almalıdırlar. Herhangi bir sorun veya memnuniyetsizlik söz konusu olduğunda, firmamızın “Merkez Servis” grubu devreye girer.
Garanti süresi içinde verilen servis hizmetlerinde, hizmet gereksiniminin garanti kapsamının dışında kalan bir nedenden dolayı oluştuğu durumlarda, müşterimize servis ücreti tahakkuk ettirilir.
Müşterilerimiz, işletmeye alma hizmetini ve sonrasında olası bir arıza durumunda gereken servis hizmetini, mutlaka yetkilendirilmiş bir kuruluşumuzdan almalıdırlar. Aksi halde ürünlerin garanti kapsamı dışında kalacağı unutulmamalıdır.
Garanti kapsamının dışında kalan durumlar şunlardır:
Menşei belli olmayan veya faturası bulunmayan veya firmamızca yetkilendirilmemiş kişi ve kuruluşlardan temin edilen ürünler.
İşletmeye alma işlemi yetkili servis elemanlarımızca yapılmamış ürünler.
İşletmeye alma formu, garanti belgesi veya faturası ibraz edilemeyen ürünler.
Amaç dışı kullanımdan meydana gelen hasar ve arızalar.
Hatalı montaj, yanlış ve eksik yapılmış tesisattan kaynaklanan hasar ve arızalar.
Nakliye, sarsıntı, depolama, fiziki çarpmalar, kimyevi etkenler ve çevre şartlarından kaynaklanan hasar ve arızalar.
Yangın, yıldırım düşmesi, sel, deprem, donma ve diğer doğal afetlerden kaynaklanan hasar ve arızalar.
Hatalı akışkan seçimi, akışkanın kimyasal özellikleri veya akışkan kirliliğinden kaynaklanan hasar ve arızalar.
240 V ve 400 V olması gereken şebeke voltajının düşmesi / yükselmesi (< %10), faz kesilmesi ve fazlar arasındaki voltaj dengesizliklerinden (< %1) kaynaklanan hasar ve arızalar.
Elektrik tesisatında kullanılan kabloların uygunsuzluğu veya olması gerekenden daha ince seçilmiş olmasından kaynaklanan hasar, arıza ve şikayetler.
Elektrik motorlarının klemens kutularının içine su girmesi veya aşırı nemden ortaya çıkan motor yanmaları.
Prosestatların, basınç şalterlerinin veya termik rölelerin ayarlarının değiştirilmesiyle ortaya çıkan hasar ve arızalar.
Kuru çalışmaktan kaynaklanan hasar ve arızalar.
İyi havalanmayan, aşırı nemli, bakımsız, pis ortamlara yerleştirilmiş pano ve ürünlerde ortaya çıkan hasar ve arızalar.
Kapalı genleşme depolarında hava basıncının ayarlanması veya depoya yeni hava basılmasını gerektiren durumlar.
Tesisat sisteminin doğru ve usulüne uygun yapılmamış olmasından kaynaklanan hasar, arıza ve şikayetler.